Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Interaktív kirakat

                                                    1123_adidas-neo-window-shopping-596x250.png

A járókelők már régóta találkozhatnak a kirakatüvegre vetített, dinamikus reklámokkal, interaktív kira­kat­tal.

 Vetítőrendszerünkkel azonban teljes mértékben interaktívvá tehetjük az eladáshelyi reklám­kam­pányun­kat. A kirakatüvegre vetített reklámfilm először meg­állít­ja a járókelőket, felkeltve az érdeklődésüket, így ők maguk kezdeményeznek és szereznek új információkat a kirakatüvegre telepí­tett érintőképernyő segítségével. Így sokkal nagyobb az esélye annak, hogy nem csak több időt tölt el az érdek­lődő az üzlet előtt, hanem valószínűleg be is megy oda. Az interaktivitás egészen új távlatot nyit a marketing terén, mivel a vásárlók közbeavatkozási motivációit használja ki. Az érdeklődés felkeltésének legjobb eszköze a reklám „személyre szabása” és ki tehetné ezt hatékonyabban, mint maga a vásárló. Az elhelyezett tartalmak közt saját maga válogat, figyelme lankadatlan. Az új élmény kíváncsiságot ébreszt egy esetleg egészen újszerű vásárlási élmény iránt is, így motiváltnak érzi magát az üzlethelyiség feltérképezésére, illetve szolgáltatás igénybevételére.

 

starbucks-interactive-window-display.jpeg

 Vetítőfóliás rendszer

Ezzel az érdeklődő önmaga válik a kampány aktív részesévé, hiszen a saját szabad akaratából áll meg a kirakat előtt és az érintőképernyő segítségével ő maga érdeklődik a reklámozó cég termékei, szolgáltatásai iránt. Ennek a fóliának nincs olyan méretbeli kötöttsége, mint egy képernyőnek. Jóval nagyobb méretű vetítő felület érhető így el, mint a hagyományos képernyőkkel, monitorokkal. Az új technológia egyesíti az érintőképernyő, a digitális technika, a holografikus vetítés és az internet adta lehetőségeket, előnyöket.

 

4.png

Nem csak kültéri, hanem beltéri elhelyezés is elképzelhető nagyobb alapterületű helyiségbe (pl. irodaházakba, bevásárlóközpontokba, bankfiókokba). A vetítés megoldható elölről és hátulról is, így könnyebb elhelyezni a berendezést is, illetve a járókelők nem kerülnek a vetítő és fólia közé. A nagyméretű, sok ember által látogatott, forgalmas csarnokokba akár magasra is telepíthető a kivetítő rendszer, ahol egyszerre jóval többen láthatják, és esetleg hallhatják is, például sportcsarnokokban.

 

Kitűnő megoldás a reklámkampányok költséghatékony kiegészítőjeként, de önálló reklámeszközként is megállja a helyét. Akár percről percre változó ingatlan portfólióval és üzenettel a vásárlóközönség minden nap más reklámüzenetet láthat!

 

21.jpgJellemzők, előnyök:

  • Védett a rongálás és az időjárás ellen, mert a képfelület és a hozzá tartozó többi egység a bel térben van.
  • A reklám vagy filmanyag kiváló minőségben, folyamatosan (végtelenítve), felügyelet nélkül lejátszható.
  • Lehet dinamikus (csak filmeket, animációt sugároz) és interaktív is (az érdeklődő a kirakatot érintőképernyős információs eszközként használhatja).
  • Szoftvertől függően bármi megjeleníthető a képernyőn (interaktív menüsor, mozgófilm, egyéb animáció, stb.).
  •  Internetkapcsolat segítségével a reklámanyag online is frissíthető. (Nincs fölösleges, előre legyártott, gyorsan elévülő papír alapú médiaanyag. A reklámkampány költsége hosszabbtávon alacsonyabb.)
  • Együttműködő partnerek reklámja is megjeleníthető. (Extra profit a reklámból, saját médiafelület)
  • Különböző méretű képfelület rendelhető, minden szögben jól látható. (A világpiacon kapható legvékonyabb, legvíztisztább fólia)
  • Egyedi design, kialakítás, Folyamatosan frissíthető tartalom
  • Figyelemfelkeltő, izgalmas, mozgó, modern, egyszerűen kezelhető.
  • Non-stop reklámidő.
  • Igény szerinti működés, szoftver.
  • Nagyon alacsony fogyasztás (5 Kw/ óra éves szinten)

 

 A rendszer alapkiépítésben nem érintőfelületű, csak megjelenítésre alkalmas. Interaktív megrendelés esetén a intelligens fóliát erre a célra fejlesztett hardverrel és szoftverrel telepítjük.